House of the Dead Overkill
Modérateur : DojoSuperHeroes
-
- Lieutenant Paic Citron®
le jeu reçoit de très bonnes reviews !
8/10 chez Eurogamer.
:
<embed src='http://videomedia.ign.com/ev/ev.swf' flashvars='isStandAlone=true&highRes_ID=2741317&lowRes_ID=2741311&object_ID=14274937&downloadURL=http://wiimovies.ign.com/wii/video/arti ... rking="all%"' type='application/x-shockwave-flash' width='433' height='360'></embed>
J'ai hate d'y jouer
.
8/10 chez Eurogamer.
8.3/10 chez IGN.Combined with the occasionally grating script, these moments of weakness and imbalance can cause The House of the Dead: Overkill to feel flat at times. But that's only because they're thrown into stark relief by the rest of the game's frankly amazing quality, attention to detail and largesse: the impeccable presentation and production values, the clever and generous structure, the compelling scoring, the intoxicating flow of the levels. Incredibly for such a simple and strictly limited game, it almost never tries your patience, and it's made with such infectious and irreverent glee and such obvious pride, you can't help but join in.
Je vous conseille de regarder le test vidéo d'IGn ci-dessous. J'adore les menus8.5 Presentation
The grindhouse feel is retained throughout, though the swearing can be a bit too much at times. Other than that, the characters are funny, script entertaining, and game hardcore in nature.
8.5 Graphics
The models are well made, body parts fly, blood sprays, and environments morph and change with scripted events. The frame issues keep it down, but all in all it’s still a great experience.
8.0 Sound
The music is well produced, but the VO can be too much at times, often using profanity just because they can. There are some level issues, but slow motion transitions are impressive.
8.0 Gameplay
The game plays well, though balance starts to shift to one-shot kills once you power up weapons. Bosses could be better, but classic House of the Dead gunplay is undeniably fun.
8.0 Lasting Appeal
Good old fashioned arcade fun. Added modes and three basic mini-games are included, though the real strength of the game will come from repetition through the seven levels.
8.3
Impressive OVERALL
(out of 10 / not an average)

<embed src='http://videomedia.ign.com/ev/ev.swf' flashvars='isStandAlone=true&highRes_ID=2741317&lowRes_ID=2741311&object_ID=14274937&downloadURL=http://wiimovies.ign.com/wii/video/arti ... rking="all%"' type='application/x-shockwave-flash' width='433' height='360'></embed>
J'ai hate d'y jouer

-
- Lieutenant Paic Citron®
- Mortal
- Satoru Iwata
- Mortal
- Satoru Iwata
-
- Super Mario Sunshine
Je suis d'accord, ce jeu roxxe vraiment 
Le seul problème c'est qu'on a fini le jeu en un après-midi
Mais c'est un super défouloir et je me pose la question si je dois l'acheter ou pas parce que j'ai tellement apprécié que ça mérite l'achat quand même
Et dommage qu'on ait capté que avant le dernier niveau qu'on pouvait acheter de nouvelles armes et les upgrader
Et puis la mise en scène est géniale
mention spéciale au doublage (surtout ceux de Washington avec ses fuck au milieu des mots
) qui sont carrément roxors, dommage que la traduction soit un peu approximative par moment...

Le seul problème c'est qu'on a fini le jeu en un après-midi

Mais c'est un super défouloir et je me pose la question si je dois l'acheter ou pas parce que j'ai tellement apprécié que ça mérite l'achat quand même

Et dommage qu'on ait capté que avant le dernier niveau qu'on pouvait acheter de nouvelles armes et les upgrader

Et puis la mise en scène est géniale

- egg
- Super Mario World
C'est du pur jeu d'arcade, normal que ça dure pas des plombes. Par contre, la replay value est énorme (je connais des personnes qui continue à jouer au 1 et au 2 de temps en temps, parce que c'est efficace et rapide justement).Banjo a écrit :Le seul problème c'est qu'on a fini le jeu en un après-midi![]()
Et puis en achetant le jeu, c'est comme si tu votais pour une suite

- egg
- Super Mario World
- Mortal
- Satoru Iwata
- Mortal
- Satoru Iwata